Zobrazeno 1 - 10
of 3 216
pro vyhledávání: '"C. Messier"'
Autor:
Asselin, Hugo
Publikováno v:
Écoscience, 2004 Jan 01. 11(3), 356-357.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42901629
Autor:
Hugo Asselin
Publikováno v:
VertigO (2005)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dcc5229d03cf401f8088a9b1a9d303de
Publikováno v:
Geoscientific Model Development, Vol 16, Pp 1661-1682 (2023)
Process-based forest growth models with spatially explicit representation are relevant tools to investigate innovative silviculture practices and/or climate change effects because they are based on key ecophysiological processes and account for the e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/996afa74c36144f68b10077326c4ca03
Autor:
Asselin, Hugo
Publikováno v:
VertigO (2005)
Nous assistons depuis quelques temps à une montée de l'inquiétude du public concernant la gestion de la forêt boréale au Canada. Cette inquiétude est principalement due au sentiment que la récolte de la matière ligneuse progresse à un rythme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a8c6d1f2fffd22a65f2cffac1181c8ed
http://journals.openedition.org/vertigo/4746
http://journals.openedition.org/vertigo/4746
The discipline of silviculture is at a crossroads. Silviculturists are under increasing pressure to develop practices that sustain the full function and dynamics of forested ecosystems and maintain ecosystem diversity and resilience while still provi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.