Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"C. Manoli"'
Autor:
C. Manoli, S. Di Bianco, A. Sigwalt, J. Defois, A.C. Dufay-lefort, T. Gambara, M.S. Gabriac, M. Leblanc Maridor, A. Duvauchelle Waché
Publikováno v:
Animal, Vol 18, Iss 2, Pp 101053- (2024)
Managers of health in livestock systems are asked to shift from a curative approach to a more preventive approach. This change requires sociological and technical reconfiguration and raises the issue of how changes are implemented by farmers and thei
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ce79da9083c4db282ee27dbefc82138
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 11, Iss 1, Pp 49-65 (2021)
The goal of the present research was to assess the environmental worldviews and concerns of students from the fourth to the seventh grade in Slovenia. The New Ecological Paradigm Scale for Children was translated and validated for use with Slovenian
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/079d171ca35848a0933cc90f85b1e394
Autor:
A-C Dufay-Lefort, A. Travel, A. Poissonnet, A. Hemonic, A. Sigwalt, J. Defois, S. Di Bianco, C. Manoli, P. Kaufmann, F. Maupertuis, B. Dilé, M. Leblanc-Maridor, A. Waché
Publikováno v:
Animal - science proceedings. 13:663
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Chilena de Obstetricia y Ginecología, Vol 74, Iss 5, Pp 322-324 (2009)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/279151fe1cf94c098cdf5ebbf80e2f0c
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 11, Iss 1, Pp 49-65 (2021)
The goal of the present research was to assess the environmental world-views and concerns of students from the fourth to the seventh grade in Slovenia. The New Ecological Paradigm Scale for Children was translated and validated for use with Slovenian
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::eb4d2a131fe5098c76997a98e868c85a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.