Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"C. Lalloo"'
Autor:
C. Lalloo, V. Mohabir, F. Campbell, N. Sun, S. Klein, J. Tyrrell, G. Mesaroli, S. Ataollahi-Eshqoor, J. Osei-Twum, J. Stinson
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Background Pediatric pain is a complex health challenge requiring a multi-modal management approach. It is critical that healthcare providers (HCPs) have access to ongoing, flexible education and mentorship specific to pediatric pain. Howeve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eee0e31e218844fd8c2132aa344e9db3
Publikováno v:
Frontiers in Pain Research, Vol 4 (2023)
IntroductionHealthcare providers (HCPs) practicing in community settings are critical to improving access to pain care, yet there are significant gaps in training opportunities designed for interprofessional learners. Project Extension for Community
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fb0cc3382ed4fe3ba6d8bc7006790c8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.