Zobrazeno 1 - 10
of 210
pro vyhledávání: '"C. Kinnear"'
Autor:
D. Lumkwana, C. Peddie, J. Kriel, L. L. Michie, N. Heathcote, L. Collinson, C. Kinnear, B. Loos
Publikováno v:
Frontiers in Cell and Developmental Biology, Vol 10 (2022)
Background: Spermidine has recently received major attention for its potential therapeutic benefits in the context of neurodegeneration, cancer, and aging. However, it is unclear whether concentration dependencies of spermidine exist, to differential
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6537bd01a3f047e49a544de6d4599d1e
Autor:
Lisa C. Kinnear, Alicia Naidoo
Publikováno v:
SA Journal of Industrial Psychology, Vol 50, Iss 0, Pp e1-e10 (2024)
Orientation: The conflicting demands of work and family contribute to individual stress levels, particularly for women because of gender stereotypes. The male-dominated and pressured environment of manufacturing and gendered expectations at home exac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26dbb593f98a429fa3a8f5a0fa15843c
Autor:
C. Kinnear, G. Roodt
Publikováno v:
SA Journal of Industrial Psychology, Vol 24, Iss 2, Pp 44-54 (1998)
This study had a dual purpose: firstly, to integrate the wide variety of seemingly diverse theoretical perspectives of various theorists with respect to organisational inertia into a single umbrella theoretical model. Secondly, to develop a measuring
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38afaa7612fe4aa38c313ff6991346f8
Autor:
Patrick E. Murphy, Thomas C. Kinnear
Publikováno v:
Journal of Public Policy & Marketing. 40:322-325
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomas C. Kinnear
Publikováno v:
Journal of Public Policy & Marketing. 30:59-63
Thomas C. Kinnear is Eugene Applebaum Professor of Entrepreneurial Studies, Executive Director of the Samuel Zell and Robert H. Lurie Institute for Entrepreneurial Studies, and Professor of Marketing, Ross School of Business, University of Michigan (
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.