Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"C. Gutiérrez-Braojos"'
Publikováno v:
Technology, Knowledge and Learning.
"Published articles in TKL are made available to institutions and individuals who subscribe to Technology, Knowledge and Learning" (Tomado de la página web de la revista). Este es la caso de la Universidad de Granada. En cualquier caso el manuscrito
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. Reinaldo Martínez-Fernández, Mariona Corcelles, Montserrat Castelló, C. Gutiérrez-Braojos, Gerardo Bañales
Publikováno v:
Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 38 Vol.14 (1), 1 de Abril de 2016
riUAL. Repositorio Institucional de la Universidad de Almería
instname
riUAL. Repositorio Institucional de la Universidad de Almería
instname
Introduction. In this study, the conceptions of learning and writing of a group of undergraduates enrolled in a teacher education programme were identified. The relationship between them were analysed, and a set of patterns of beliefs about learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c11e8ba5811ae6bc07da9675649ca169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.