Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"C. Girón-García"'
Autor:
C. Girón-García, Claudia Llopis-Moreno
Publikováno v:
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, Vol 8, Iss 3 (2015)
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature; Vol. 8, Núm. 3 (2015): August/September; p. 47-77
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature; Vol. 8, Núm. 3 (2015): August/September; p. 47-77
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, Vol 8, Iss 3 (2015)
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature; Vol. 8, Núm. 3 (2015): August/September; p. 47-77
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature; Vol. 8, Núm. 3 (2015): August/September; p. 47-77
During several decades, considerable attention has been paid to speaking assessment procedures. Probably, the reason for this relevance lies in the difficulties in dealing with oral assessment and in determining the adequate type of assessment (Campb
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::841cee75d82a62f26eb75e68db5acee6
http://hdl.handle.net/2072/407517
http://hdl.handle.net/2072/407517
Autor:
C. Girón-García, Sorina Boghiu-Balaur
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
RiuNet: Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
Universitat Politècnica de València (UPV)
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas, Vol 16, Iss 1, Pp 95-122 (2021)
instname
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
RiuNet: Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
Universitat Politècnica de València (UPV)
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas, Vol 16, Iss 1, Pp 95-122 (2021)
[EN] The need to adapt classroom materials to maintain students’ interest to learn the subject matter in an engaging environment, by means of Information and Communication Technologies, becomes a first concern. The purpose of this mixed-methods stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::08974e59ed78a2e76fa74efb1855345c
http://hdl.handle.net/10251/169081
http://hdl.handle.net/10251/169081
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
INTED2019 Proceedings.
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
The EUROCALL Review, Vol 28, Iss 2, Pp 23-38 (2020)
instname
The EUROCALL Review, Vol 28, Iss 2, Pp 23-38 (2020)
[EN] The advent of various interactive multimedia networks in the English for Specific Purposes (ESP) classroom (Grabe & Grabe, 2007) has led to the emergence of new learning methodologies (Ming-Hung et al., 2017). Accordingly, new ways of learning a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
C. Girón-García
Publikováno v:
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, Vol 8, Iss 2 (2015)
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Carolina Girón-García
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature; Vol. 8, Núm. 2 (2015): May/June. Technology-Enhanced Language Learning; p. 69-100
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature; Vol. 8, Núm. 2 (2015): May/June. Technology-Enhanced Language Learning; p. 69-100
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Carolina Girón-García
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature; Vol. 8, Núm. 2 (2015): May/June. Technology-Enhanced Language Learning; p. 69-100
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature; Vol. 8, Núm. 2 (2015): May/June. Technology-Enhanced Language Learning; p. 69-100
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
In a period of dramatic technological change (Kellner, 2000) Information and Communication Technologies (ICTs) are developing exponentially and this has inevitably had an impact on how learning and literacy in the 21st century are being redefined (Be