Zobrazeno 1 - 10
of 1 727
pro vyhledávání: '"C. Gillberg"'
Publikováno v:
Brain and Behavior, Vol 14, Iss 7, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Introduction Studies of cognitive functioning in patients with attention‐deficit/hyperactivity disorder (ADHD) have often used healthy comparison groups. The present study examines cognitive profiles, including general intellectual and exe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/505b27ff41df4ce4b87a25341e78325c
Publikováno v:
Behavioural Neurology, Vol 2014 (2014)
Background. Despite the widely-held understanding that the biological changes that lead to autism usually occur during prenatal life, there has been relatively little research into the functional development of the brain during early infancy in indiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72a7d3cdf2f640bdba951d83c5ba14ff
Autor:
C. Gillberg, M. Råstam
Publikováno v:
Behavioural Neurology, Vol 5, Iss 1, Pp 27-32 (1992)
In a sample of 51 teenagers with anorexia nervosa (AN)—which included 24 cases constituting the total population of AN cases born in 1970—several had shown social, communicative and behaviour patterns suggestive of autistic-like conditions as chi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a4786d288994d669c2ecd62db94b55c
Publikováno v:
Behavioural Neurology, Vol 5, Iss 4, Pp 219-227 (1992)
Previous studies have claimed that children with autism are poor imitators and a lack of imitative capacity has been included by some investigators as one early sign of autism. Presented here are results from a pilot study focusing on observed imitat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b1c15cbb85e4c339511468a1b747ef6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.