Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"C. Fernandez-Mendez"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jonathan W. Riess, Pilar Santisteban, C. Gomez, K. N. Shah, Trever G. Bivona, L. Cech, Victor Olivas, C. Fernandez-Mendez, Caroline E. McCoach, Mourad Majidi, Jack A. Roth, Jeroen P. Roose, Calvin J. Kuo, Shigeki Nanjo, Wei Wu, K. A. Herrington, Julia K Rotow, Juan Guan, J. S. Gutkind, D. L. Kerr, Ismail M. Meraz, Oghenekevwe Gbenedio, T. T. Tang, Bihua Huang, Hani Goodarzi, D. V. Allegakoen, Collin M. Blakely, Sourav Bandyopadhyay, W. Tamaki, Franziska Haderk, D. Barbosa Rabago, Jane A. Yu, L. Post
Targeted therapy is effective in many tumor types including lung cancer, the leading cause of cancer mortality. Paradigm defining examples are targeted therapies directed against non-small cell lung cancer (NSCLC) subtypes with oncogenic alterations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c7779f98eafcf3016a00cbcb9bd19930
https://doi.org/10.1101/2021.10.23.465573
https://doi.org/10.1101/2021.10.23.465573
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.