Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"C. Ezeokafor"'
Publikováno v:
Asian Journal of Education and Social Studies. 42:31-38
Aims: This study determined. The relationship between teacher’s intrinsic motivation and job satisfaction in secondary schools in rural areas in Onitsha education zone. The relationship between teacher’s extrinsic motivation and job satisfaction
Autor:
Babayemi O Olakunde, O. Amanze, C. Ezeokafor, Daniel A Adeyinka, A. Anosike, O. Mathews, Kayode Ogungbemi, K. Alau
Publikováno v:
Public Health. 167:50-54
Objective Many Sub-Saharan Africa countries have witnessed rapid scale-up of HIV treatment and care services in recent years. However, there is increasing evidence suggestive of poor quality of services. In this study, we examined clients' satisfacti
Autor:
C. Arinze, John Wagai, O. Adeola-Musa, Chinwe Lucia Ochu, Ehimario U. Igumbor, R. Usman, William Nwachukwu, Oladipupo Ipadeola, C. Obiekea, A. Jinadu, Emily E. Crawford, B. Muhammad, Kelly Osezele Elimian, John Oladejo, Laura C. Steinhardt, Elsie Ilori, C. Ezeokafor, N. E. Kanu, Chioma Dan-Nwafor, Chikwe Ihekweazu, Tochi J. Okwor, Y. Gandi, C. A. Michael, Olaolu Aderinola, Oladipo Ogunbode, U. J. Okhuarobo, Fatima A. Saleh, K. Sulaiman, A. Egwuenu, H. Assad, I. Nwadiuto, Yahya Oyewoga Disu, S. Badaru, C. Nwagwogu, C. E. Obagha, A. Jafiya, Rhoda Atteh, Denny John, Mahmood Dalhat, Dhamari Naidoo, Olusola Aruna, Chukwuma David Umeokonkwo, U. Aketemo, Ismail Abdus-Salam, K. Kamaldeen, O. Okunromade, G. B. Ebhodaghe, L. Dunkwu, A. A. Mohammed, A. Yinka-Ogunleye, O. A. Olawepo, Patrick Nguku, Zaiyad Garba Habib, S. Thliza, Winifred Ukponu, A. Matthias, S. Fagbemi, Rimamdeyati Yashe, I. Iwuji, M. Ishaka, A. O. Akinyode, D. Olaleye, Adebola Olayinka, E. Pembi, Anthony Ahumibe, A. Okeji
Publikováno v:
Epidemiology and Infection
The objective of this study was to describe the epidemiology of COVID-19 in Nigeria with a view of generating evidence to enhance planning and response strategies. A national surveillance dataset between 27 February and 6 June 2020 was retrospectivel
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.