Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"C. Cretu"'
Autor:
F. Schieppati, S. Gamba, E. Galimberti, L. Russo, C. Giaccherini, S. Bolognini, C. J. Tartari, C. Ticozzi, A. M. Palladino, O. C. Cretu, L. Barcella, M. Marchetti, A. Falanga
Publikováno v:
HemaSphere, Vol 6, Pp 1577-1578 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ddb5c9ef0e244b3d8b3351637400897c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. 997:012135
This paper is a scientific approach designed to highlight the importance and relevance of developing and optimizing intake galleries for cars and high-performance vehicles. It is of major importance to get a low fuel consumption and a lower pollution
Autor:
C. Cretu, H. Abu Zeid
Publikováno v:
Journal of Language Teaching and Research. 11:17
In 2013, the English curriculum of the Israeli educational system underwent a significant reform, aimed to improve students' achievements in English and close the gaps between students’ achievements in Israel, and students’ achievements in other