Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"C. Celata"'
Publikováno v:
Health Education Research
The coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic has had a huge effect on adolescents’ health and learning. Health promotion strategies should be valued, and life skill education is a potential approach in this direction. This study aimed to invest
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Patrizia Bestetti, Maria Grazia Crispiatico, C Celata, Liliana Coppola, Gruppo Estensione Lst, Veronica Velasco
Publikováno v:
Journal of Educational, Cultural and Psychological Studies, Vol 0, Iss 22, Pp 71-89 (2020)
In health promotion area, the integration of the school and health sectors is essential. The objective of this work is to introduce a logical framework to «align» educational concepts and objectives, starting from international and national indicat
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 31
Issue/problem Gambling is a complex public health issue in Italy which has been contrasted by the establishment of a specific Ministerial Fund to implement prevention and treatment actions at regional level (L. 208/2015). Lombardy has implemented the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Evaluation and Program Planning. 52:27-38
Across developed countries, experimentation with alcohol, tobacco, and other drugs often begins in the early adolescent years. Several evidence-based programs have been developed to prevent adolescent substance use. Many of the most rigorously tested
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.