Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"C. Caparó-Zamalloa"'
Autor:
E. Guevara-Silva, C. Caparó-Zamalloa, V. Osorio-Marcatinco, K. Álvarez-Toledo, S. Castro-Suarez
Publikováno v:
Neurology Perspectives, Vol 4, Iss 3, Pp 100161- (2024)
Introduction: Ultra-longitudinally extensive transverse myelitis (uLETM) is defined as an inflammatory lesion involving 10 or more spinal cord segments. The aim of our study is to describe the clinical and radiological features of this atypical form
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76c32c8f7c3d4b6bbdbb1cfd0195f11b
Publikováno v:
Neurology Perspectives, Vol 2, Iss 2, Pp 61-66 (2022)
Introduction: Cognitive impairment, usually associated with seizures and psychosis, is one of the main symptoms of autoimmune encephalitis. The objective of our study is to analyse cognitive impairment in patients with autoimmune encephalitis. Method
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/660ad62abded48488237d962fd93a62b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.