Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"C. Buléon"'
Autor:
C. Buléon, J. Caton, Y. S. Park, S. Eller, M. Buyck, S. Kardong-Edgren, B. M. Walsh, I. T. Gross, J. Maxworthy, G. Reedy, J. C. Palaganas
Publikováno v:
Advances in Simulation, Vol 7, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Abstract Background The coronavirus pandemic continues to shake the embedded structures of traditional in-person education across all learning levels and across the globe. In healthcare simulation, the pandemic tested the innovative and technological
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8265bc7ee064acfabde755d22aac559
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
C. Buléon, J. Caton, Y. S. Park, S. Eller, M. Buyck, S. Kardong-Edgren, B. M. Walsh, I. T. Gross, J. Maxworthy, G. Reedy, J. C. Palaganas
Publikováno v:
Advances in simulation (London, England). 7(1)
Background The coronavirus pandemic continues to shake the embedded structures of traditional in-person education across all learning levels and across the globe. In healthcare simulation, the pandemic tested the innovative and technological capabili
Publikováno v:
Obstetric Anesthesia Digest; Jun2024, Vol. 44 Issue 2, p83-84, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.