Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"C. Boergermann"'
Autor:
K. Krause, M. Stuschke, C. Boergermann, I. Haase, J. Friedrich, H. Ruebben, D. Fluehs, Marcus Schenck, T. Jaeger, R. Schwandtner
Publikováno v:
Der Urologe. 45:715-722
Beim Prostatakarzinom ist zur Einschatzung des Therapieerfolgs hinsichtlich der rezidivfreien Zeit die Gruppierung in Niedrig-, Intermediar- und Hochrisikokarzinome sinnvoll. Die Trias PSA ≥10, Gleason-Score ≥7 und die klinische Tumorkategorie cT
Publikováno v:
Der Urologe. Ausg. A. 48(6)
Urinary cytology is a basic adjunct to cystoscopy and transurethral resection in the diagnosis and characterization of high-grade urothelial carcinomas of the bladder. According to the new WHO classification the former tumor grading G1-3 for non-inva
Publikováno v:
Ultraschall in der Medizin (Stuttgart, Germany : 1980). 28(5)
To prove extravasation after radical retropubic prostatectomy (RRP) nowadays a cystoradiogram is essential. In the present study the diagnostic value of dynamic transrectal ultrasound and cystoradiogram to find an extravasation was compared.For detec
Autor:
M, Schenck, C, Boergermann, F, vom Dorp, Y, Busch, M, Groneberg, B, Wilker, S, Keitsch, S, Moyrer, K W, Schmid, M, Stuschke, H, Ruebben, E, Gulbins
Publikováno v:
Der Urologe. Ausg. A. 46(9)
Autor:
M, Schenck, F, vom Dorp, C, Boergermann, Y, Busch, A, Carpinteiro, B, Wilker, S, Keitsch, K W, Schmid, M, Groneberg, M, Stuschke, H, Ruebben, E, Gulbins
Publikováno v:
Der Urologe. Ausg. A. 46(9)
PURPOSE: To prove extravasation after radical retropubic prostatectomy (RRP) nowadays a cystoradiogram is essential. In the present study the diagnostic value of dynamic transrectal ultrasound and cystoradiogram to find an extravasation was compared.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2d33f6e6789e2515b00726e429cbef9f
Autor:
M, Schenck, K, Krause, R, Schwandtner, I, Haase, D, Fluehs, J, Friedrich, T, Jaeger, C, Boergermann, H, Ruebben, M, Stuschke
Publikováno v:
Der Urologe. Ausg. A. 45(6)
To estimate disease-free survival it is necessary to allocate patients into tumor risk groups: locally advanced prostate carcinoma with extracapsular spread or localized prostate carcinoma of tumor stage T2c or one of the risk factors PSA20 or Gleaso
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