Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"C. Bestwick"'
Publikováno v:
Paediatric educators’ special interest group (PEdSIG).
‘Positivity breeds positivity’. However. Medical students report feeling ‘shunned’ or ‘ignored whilst on clinical placement. Morale for members of staff across the NHS is low. Why are we always so quick to talk about when things go badly, b
Publikováno v:
Proceedings of the Nutrition Society. 77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Philip M. Williams, J. C. Edwards, C. Bestwick, S. J. B. Tendler, Joanna Sefton, John K. Davies, Clive J. Roberts, M. C. Davies, A. G. Haymes, Dawkes Adrian Charles
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
ResearcherID
ResearcherID
Enzyme-linked immunosorbent assay as carried out in microtiter wells is a common method of identifying the presence of specific biomolecules in human samples to allow diagnosis of medical conditions. The presence, in a minority of samples, of human a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::506740288b347318f03edaf284217787
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-0001493610&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-0001493610&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.