Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"C. B. Chu"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tracy X. P. Zou, Beatrice C. B. Chu, Vienne Lin, Nicole Kwan Yee Lai, Lisa Y. N. Law, Tiffany Ko
Publikováno v:
Journal of Studies in International Education. 26:334-351
Developing academics’ capacity for internationalizing the curriculum (IoC) is essential but challenging. There is a lack of understanding of how the IoC framework can be implemented in reality and of how educational developers can facilitate the pr
University teachers’ conceptions of internationalisation of the curriculum: a phenomenographic study
Autor:
Tracy X. P. Zou, Michael Yu, Beatrice C. B. Chu, Phoebe Y. C. Mok, Tiffany Ko, Lisa Y. N. Law, Vienne Lin
Publikováno v:
Higher Education. 80:1-20
Internationalisation of the curriculum (IoC) is on the agenda of many higher education (HE) institutions worldwide. Typically seen as associated with a top-down strategy, IoC often meets resistance from university teachers, many of whom struggle to u
Publikováno v:
TALE
One of the technologies that educators can leverage is the use of chatbots or conversational agent to support teaching and learning. Moreover, with the recent advancement in AI, companies like Google, IBM, and Amazon provide platforms that are focuse
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.