Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"C. Arth"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Magnesium and Alloys, Vol 10, Iss 7, Pp 1821-1845 (2022)
Globally, vast research interest is emerging towards the development of biodegradable orthopedic implants as it overcomes the toxicity exerted by non-degradable implants when fixed in the human body for a longer period. In this context, magnesium (Mg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f8358e18b7e4b0fb1ca73f5df1a8784
Autor:
Julia Smith, Faith Albertin, Judith C. Hall, Emily C. Arth, Stephanie Martin, Cynthia L. Wiltfong, Emily Chester
Publikováno v:
Science Activities: Classroom Projects and Curriculum Ideas. 40:35-40
The authors created a lab that introduces agarose electrophoresis techniques and basic information about proteins to middle school and high school students. Built around a scenario in which the students must solve a “crime,” the lab has real-worl
Publikováno v:
Acta Dermato-Venereologica. 80:36-43
Developing transdermal therapeutic systems for estradiol and norethindrone acetate raised questions about the steroids penetration pathway across and retention in the skin. This paper describes the distribution of 3H-estradiol and 3H-norethindrone ac
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ChemInform. 23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.