Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"C. Ameen"'
Autor:
C. Brassard, A. Evin, C. Ameen, S. Curth, M. Michaud, D. Tamagnini, K. Dobney, C. Guintard, S. Porcier, H. Jerbi
Publikováno v:
Archaeological and Anthropological Sciences. 15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elsie C. Ameen, Daryl M. Guffey
This chapter includes a citation analysis of the first 16 volumes of Advances in Accounting Education: Teaching and Curriculum Innovations (henceforth, Advances in Accounting Education). Using this analysis, we identified the top 20 articles of the 1
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::00844d878ced0108cc45be3dd4c623c1
https://doi.org/10.1108/s1085-462220170000021002
https://doi.org/10.1108/s1085-462220170000021002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Education for Business. 78:16-22
In this study, the authors investigated teaching anxiety among accounting professors in the United States. The vast majority of respondents (78%) in our study reported having experienced some type of teaching anxiety, and a substantial proportion (69
Publikováno v:
Accounting Education. 5:191-205
A wave of discussion involving ethics and accounting education has recently taken place. However, before accounting educators can design curricula with the most positive impact on the moral development of accounting students, educators need to have a
Publikováno v:
Journal of Business Finance & Accounting. 21:997-1011
This study investigates the information content of the initial public announce-ment of an audit qualification for a sample of American firms traded over-the-counter. These firms have smaller predisclosure information sets than New York Stock Exchange