Zobrazeno 1 - 10
of 994
pro vyhledávání: '"C., Lepage"'
Publikováno v:
Frontiers in Cell and Developmental Biology, Vol 10 (2022)
The S-phase Kinase-Associated Protein 1 (SKP1) is a core component of the SKP1, Cullin 1, F-box protein (SCF) complex, an E3 ubiquitin ligase that serves to poly-ubiquitinate a vast array of protein targets as a signal for their proteasomal degradati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93c0f3d9987d4039aede7c679ca45ae6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cells, Vol 9, Iss 2, p 344 (2020)
Micronuclei are small, extranuclear bodies that are distinct from the primary cell nucleus. Micronucleus formation is an aberrant event that suggests a history of genotoxic stress or chromosome mis-segregation events. Accordingly, assays evaluating m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a210463b21fe46608e7963e8b4d83520
Autor:
E. Assenat, M. Ben Abdelghani, M. Monnier, H. Perrier, F. Khemissa, R. Desgrippes, M. Galais, Y. Rinaldi, C. Lepage, P. Senesse
Publikováno v:
Nutrition Clinique et Métabolisme. 37:e57-e58
Teacher professional development requires a dynamic vision of education. The authors argue that teaching and teacher education are moral rather than technical or instrumental endeavors, and describe a highly innovative master's program for practicing
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.