Zobrazeno 1 - 10
of 233
pro vyhledávání: '"C., Caterino"'
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 2016 Feb 01. 139(2), 477/478-481/482.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44879719
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 1999 Jun 01. 122(6), 1763/1764-1765/1766.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23193702
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 1993 Jan 01. 116(1), 165/166-177/178.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23186243
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 1938 Jan 01. 63, 453/454-453/454.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23141569
Publikováno v:
Journal of Prevention & Intervention in the Community. 50:434-449
How do mental health practitioners and educators support child migrants, child immigrants, child refugees, and their families? This article examines the scope of current interventions for these populations. A meta-analysis of interventions used in sc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Linda C. Caterino
Publikováno v:
Women Leaders in School Psychology ISBN: 9783030435424
This chapter describes the professional career of Linda C. Caterino, Ph.D., ABPP. Linda graduated from Arizona State University and later became Training Director of the School Psychology program at that university. She has worked in a professional s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0ac9fe8f0510e7638f04a8463e7fef18
https://doi.org/10.1007/978-3-030-43543-1_4
https://doi.org/10.1007/978-3-030-43543-1_4
Publikováno v:
Journal of Attention Disorders, 23(1), 22-31. Sage Publications, Inc.
Objective: This study explored the effect of cultural and gender differences in ADHD among Spanish, African American, Hispanic American, and European American young adults. Method: Structural equivalence between the four groups was examined by Tucker
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Melissa A. Bray, Kari Sassu, Linda C. Caterino, Nicholas W. Gelbar, Maria J. Avitia, Cheryl Maykel, Melissa M. Root
Publikováno v:
International Journal of School & Educational Psychology. 4:79-85
Asthma is a common, chronic respiratory disease that can be costly to both society and the individual. In addition to increased absenteeism, children with asthma may also be at a greater risk for developing comorbid anxiety and depression. Various co