Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"C da Silva F"'
Autor:
Kenia C. Da Silva F., Coromoto D. M. Raidi Ch., Gilberto J. Hernández G., María J. García G., José G. Hernández R.
Publikováno v:
Encyclopedia of Data Science and Machine Learning ISBN: 9781799892205
Interactive tools, in English and Spanish, have been produced to facilitate the teaching. One that stands out is the one created to facilitate the teaching of the Preference Ranking Organization METHod for Enrichment Evaluations (PROMETHEE). This art
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5c57e739082c237e82983ec6ab10aa89
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-9220-5.ch087
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-9220-5.ch087
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.