Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"C Striley"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kenneth J. Sher, Natasha E. Wade, Damien A. Fair, Fiona C. Baker, Charles J. Heyser, John K. Hewitt, N Rajapaske, Kristina M. Rapuano, Susan Y. Bookheimer, Deborah A. Yurgelun-Todd, John J. Foxe, Dylan G. Gee, Rada K. Dagher, Jody Tanabe, Judith A. Arroyo, R James, Carolina Makowski, C Lessov-Schlagger, Andrey P. Anokhin, Chandni Sheth, Perry F. Renshaw, Raul Gonzalez, C Striley, Thompson Wk, Robert Todd Constable, Okan Irfanoglu, William G. Iacono, Max M. Owens, Bonnie J. Nagel, Anthony Steven Dick, Ryan Bogdan, Finnegan J. Calabro, Amanda Sheffield Morris, Arpana Agrawal, Susan R.B. Weiss, Alexandra Potter, Joel L. Steinberg, Michael C. Neale, Scott Mackey, Lindsay M. Squeglia, Sarah Edwards, P Murray, Marsha F. Lopez, Maria Alejandra Infante, M. De La Rosa, Kevin M. Gray, John A. Matochik, Andrew P. Prescot, Calhoun Vd, Sarah W. Feldstein-Ewing, Monica D. Rosenberg, L Ahonen, Nicole Speer, I Montoya, B. J. Casey, Antonio Noronha, William E. Pelham, Paul D. Shilling, M D Cornejo, C Mulford, Shelli Avenevoli, M Bloch, Sage Hahn, Carlo Pierpaoli, Elizabeth K. Do, Naomi P. Friedman, Matthew T. Sutherland, Bader Chaarani, N Lever, Rebekah S. Huber, G Morgan, Samuel W. Hawes, Linda Chang, Robert A. Zucker, Shana Adise, A Kaufman, O D Williams, M J Ross, Chun Chieh Fan, Edward G. Freedman, Christine L. Larson, B A Wiens, Leon I. Puttler, Paul E.A. Glaser, M Spittel, Mariana Sanchez, P Rojas, Meyer D. Glantz, Andrew T Marshall, Adriana Galván, Steven G. Heeringa, A Ksinan, P. A. F. Madden, Julie A. Dumas, D Blachman-Demner, D Schloesser, James M. Bjork, Sean N. Hatton, Jay N. Giedd, S Friedman-Hill, Rebecca DelCarmen-Wiggins, S Iyengar, R Yang, Michael P. Harms, Gayathri J. Dowling, Amal Isaiah, C Sripada, Mary M. Heitzeg, Christine C. Cloak, Susan F. Tapert, Robert Hermosillo, Vani Pariyadath, Eric Feczko, Matthew D. Albaugh, Nico U.F. Dosenbach, Andrew S. Nencka, Anders M. Dale, Paul Florsheim, D Pfefferbaum, Megan M. Herting, B Kit, Terry L. Jernigan, S.A. Brown, Arielle R. Baskin-Sommers, Job G. Godino, Kimberly H. LeBlanc, Joanna Jacobus, Gloria Reeves, Gretchen N. Neigh, W K Simmons, B Kelley, Florence J. Breslin, Michael C. Riedel, Duncan B. Clark, Martin P. Paulus, Linda B. Cottler, Rachel L. Tomko, Thomas Ernst, Hermine H. Maes, Krista M. Lisdahl, Katia D. Howlett, K Constable, Dana L. Wolff-Hughes, Steven Grant, Donald J. Hagler, Michael J. Mason, Marybel Robledo Gonzalez, Bruce D. McCandliss, Bernard F. Fuemmeler, Beatriz Luna, Hauke Bartsch, Jennifer Laurent, D Wing, Devin Prouty, Joshua M. Kuperman, Hugh Garavan, John M. Hettema, Claudiu Schirda, Richard Watts, Angela R. Laird, Hannah Loso, Clare E. Palmer, D K Yuan, Beda Jean-Francois, D Babcock, John E. Schulenberg, Frank Haist, Monica Luciana, A Ivanciu, Elizabeth A. Hoffman, A R Little, Nicole R. Karcher, Elizabeth R. Sowell, Sara Jo Nixon, Mirella Dapretto, Laika D. Aguinaldo, A C Heath, Anthony C. Juliano, Scott I. Vrieze, David A. Lewis, Masha Y. Ivanova, Marie T. Banich, Kara S. Bagot, Stefany Coxe, Marilyn A. Huestis, Kristina A. Uban, Nicholas Allgaier, Erin McGlade, Robin C. Corley, A Wilbur, Will M. Aklin, Luke W. Hyde
Publikováno v:
Nat Neurosci
The Adolescent Brain Cognitive Development (ABCD) Study® is a 10-year longitudinal study of children recruited at ages 9 and 10. A battery of neuroimaging tasks are administered biennially to track neurodevelopment and identify individual difference
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AIHce 2006.
Publikováno v:
Mental health services research. 2(3)
This paper posits that providers with training in and knowledge of mental health resources are more likely to recognize youths' mental health problems, and provide youths with services. In 1994 and 1996, we interviewed 792 adolescents who were involv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.