Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"C Sheaf"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AIAA Scitech 2021 Forum
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AIAA Scitech 2020 Forum.
To reduce specific fuel consumption, it is expected that the next generation of aero-engines will operate with higher bypass-ratios, and therefore fan diameters, than current in-service architectures. These new propulsion systems will increase the na
Publikováno v:
AIAA Scitech 2020 Forum.
Future turbofan engines will operate with larger engine bypass-ratios and lower specific thrust than current in-service architectures to reduce the specific fuel consumption. This will be achieved by increasing the fan diameter which will incur in an
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
This paper describes the investigation into the flow over the lip of subsonic engine intakes at incidence, focusing on the shock wave-boundary layer interaction occurring over the inner lip. A baseline geometry is considered along with two variations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9b0f6532f37855e878b7b667e1dfb8e8