Zobrazeno 1 - 10
of 230
pro vyhledávání: '"C Klöckner"'
Publikováno v:
New Journal of Physics, Vol 22, Iss 8, p 083039 (2020)
We introduce a method to evaluate the steady-state non-equilibrium Keldysh–Schwinger Green’s functions for infinite systems subject to both an electric field and a coupling to reservoirs. The method we present exploits a physical quasi-translatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62ac2cf2cf724e4fa3129e3211478778
Autor:
N. Junod Perron, C. Klöckner Cronauer, S. C. Hautz, K. P. Schnabel, J. Breckwoldt, M. Monti, S. Huwendiek, S. Feller
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 18, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
Abstract Background Since 2011, the Swiss Catalogue of Learning Objectives (SCLO) has provided the framework for assessing communication skills in the Swiss Medical Federal Licensing Examination (FLE). This study evaluates how far the communication c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46531e2a2867451fab2fb2b83fe06a37
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physical Review B
The functional renormalization group (FRG) provides a flexible tool to study correlations in low-dimensional electronic systems. In this paper, we present a novel FRG approach to the steady-state of quantum wires out of thermal equilibrium. Our metho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::af448c1692f8c6091c1ca682eeddb386
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0007-A6F5-921.11116/0000-0007-A6F7-7
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0007-A6F5-921.11116/0000-0007-A6F7-7
Publikováno v:
Physical Review Letters
We employ a novel, unbiased renormalization-group approach to investigate non-equilibrium phase transitions in infinite lattice models. This allows us to address the delicate interplay of fluctuations and ordering tendencies in low dimensions out of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9ae49c660b8cc37cb4a75d4822e23395
http://arxiv.org/abs/2003.09653
http://arxiv.org/abs/2003.09653
Autor:
C. Klöckner Cronauer, Kai Schnabel, Sabine Feller, Matteo Monti, Jan Breckwoldt, Stefanie Hautz, N. Junod Perron, Sören Huwendiek
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 18, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
BMC Medical Education
BMC medical education, vol. 18, no. 1, pp. 285
Junod Perron, N.; Klöckner Cronauer, C.; Hautz, S. C.; Schnabel, Kai; Breckwoldt, J.; Monti, M.; Huwendiek, Sören; Feller, Sabine (2018). How do Swiss medical schools prepare their students to become good communicators in their future professional careers: a questionnaire and interview study involving medical graduates, teachers and curriculum coordinators. BMC medical education, 18(1), p. 285. BioMed Central 10.1186/s12909-018-1376-y
BMC Medical Education, Vol. 18, No 1 (2018) P. 285
BMC Medical Education
BMC medical education, vol. 18, no. 1, pp. 285
Junod Perron, N.; Klöckner Cronauer, C.; Hautz, S. C.; Schnabel, Kai; Breckwoldt, J.; Monti, M.; Huwendiek, Sören; Feller, Sabine (2018). How do Swiss medical schools prepare their students to become good communicators in their future professional careers: a questionnaire and interview study involving medical graduates, teachers and curriculum coordinators. BMC medical education, 18(1), p. 285. BioMed Central 10.1186/s12909-018-1376-y
BMC Medical Education, Vol. 18, No 1 (2018) P. 285
Background Since 2011, the Swiss Catalogue of Learning Objectives (SCLO) has provided the framework for assessing communication skills in the Swiss Medical Federal Licensing Examination (FLE). This study evaluates how far the communication curricula
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.