Zobrazeno 1 - 10
of 241
pro vyhledávání: '"C Harrop"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
K Leadbitter, W Macdonald, C Taylor, KL Buckle, C Aldred, B Barrett, S Barron, K Beggs, L Blazey, K Bourne, S Byford, T Charman, J Collino, R Colmer, A Cutress, J Green, C Harrop, T Houghton, P Howlin, Hudry, Kristelle, D Kapadia, S Leach, A Le Couteur, H McConachie, A Pickles, S Randles, V Slonims, K Temple, L White
© The Author(s) 2020. Paediatric Autism Communication Therapy is a parent-mediated, video-aided, communication-focussed intervention for young children with autism spectrum disorder. It has been shown in a UK randomised controlled trial to lead to i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f427391aa1d1096ab02ef589b5bd8d5d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.