Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"C Feldthusen"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background As person centred care (PCC) is being implemented globally, higher educational institutions (HEI) have begun to play a crucial part in enabling this transition. In Sweden, however, the delivery of PCC is inconsistently implemented
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/997c96ed69d2431aba2c5a702eb3e253
Autor:
I. Björkman, C. Feldthusen, E. Forsgren, A. Jonnergård, I. Lindström Kjellberg, C. Wallengren Gustafsson, M. Lundberg
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Abstract Background There is an increasing trend towards person-centred care (PCC) worldwide, suggesting that PCC should be mastered by future health care professionals. This study aims to explore programme directors’ views on facilitators and barr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30ca4c626952450ab428a4dca57ea3de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.