Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"C Ertikanto"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 7, Iss 1, Pp 106-113 (2018)
The purpose of this research is to know the difference of mathematical representation skill, the result of science learning and its influence on problem-based learning and discovery learning model. The population of this study was 16 students of PGSD
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01b416f18a0149208feabb983c3e5db0
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 4, Iss 2 (2015)
This research aims to produce training program inquiry ability and in teaching science through inquiry approach (is called Program). This study used the methods of research and development. Program design began with a training needs analysis, conduct
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2861c9a4fc5443c2ad04c0e0a7136fd4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1155:012043
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1157:022018
This meta-analysis is the result of preliminary research which aims to describe the effectiveness of inquiri-based science learning in effort to improve students' inquiry skills. The study of meta-analysis with observation method and analyzed of fift
Autor:
C Ertikanto, I Resita
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1022:012025
This study aims to develop electronic module design based on Learning Content Development System (LCDS) to foster students' multi representation skills in physics subject material. This study uses research and development method to the product design
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series; 2019, Vol. 1155 Issue 1, p1-1, 1p