Zobrazeno 1 - 10
of 1 154
pro vyhledávání: '"C Dahl"'
Autor:
L. Di Leo, C. Pagliuca, A. Kishk, S. Rizza, C. Tsiavou, C. Pecorari, C. Dahl, M. Pacheco, R. Tholstrup, J. Brewer, P. Berico, E. Hernando, F. Cecconi, R. Ballotti, C. Bertolotto, G. Filomeni, M. Gjerstorff, T. Sauter, P. Lovat, P. Guldberg, D. De Zio
Publikováno v:
EJC Skin Cancer, Vol 2, Iss , Pp 100118- (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ddc1f2ab37a446b83f6a86f24266032
Autor:
Rachel S. Ruderman, Emma C. Dahl, Brittney R. Williams, Ka'Derricka Davis, Joe M. Feinglass, William A. Grobman, Michelle A. Kominiarek, Lynn M. Yee
Publikováno v:
Women's Health Reports, Vol 2, Iss 1, Pp 254-262 (2021)
Background: Recent paradigm shifts in postpartum care have conceptualized the ?fourth trimester? as a critical transitional period requiring tailored, ongoing health care. However, this concept presents challenges for providers, especially in low-res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af5beea1a22d4d18ae60d7bf18750301
Autor:
A. H. D. Silva, S. Habermann, C. L. Craven, D. Bhagawati, P. O’Hare, M. Jorgensen, C. Dahl, K. Mankad, D. N. P Thompson, D. Hargrave, N.ul Owase Jeelani, K. Aquilina
Publikováno v:
Child's Nervous System. 39:1509-1518
Publikováno v:
Computer Supported Cooperative Work (CSCW).
Procurement is a widely adopted collaborative approach for acquiring new systems in the public sector. It exemplifies a situation in which the early stages of digital system design define the boundaries and constraints of a new system that must be sp
Autor:
Emma C. Dahl, Joe Feinglass, Brittney R. Williams, William A. Grobman, Rachel Ruderman, Michelle A. Kominiarek, Lynn M. Yee
Publikováno v:
Health educationbehavior : the official publication of the Society for Public Health Education.
Background Patient navigation programs have shown promise for improving health but are not widely used in obstetric care. Our objective was to understand obstetric provider perspectives on how to implement patient navigation to optimize care during t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.