Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"C Chiacchierini"'
Smashing local boundaries for sustain companies’ innovativeness: The role of international R&D teams
Publikováno v:
Journal of Business Research. 128:641-649
Recognizing internationalization as one of the more recently debated topics in the management field, this paper aims at investigating the influence of international R&D teams on companies’ innovativeness. More specifically, combining the transactio
Publikováno v:
Journal of Management and Governance. 25:1107-1144
Social networks are a driving force of digital transformation and offer firms the opportunity to market products and services to both international consumers and providers, establish durable relationships with them, and improve their own competitiven
The paper analyzes three models in order to identify the causal combinations of social media usage and management that lead to an improvement of, respectively, brand awareness, brand reputation, and brand loyalty. Data collected from 268 managers ope
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::21141eb618173109e8cf68b2e6e0490a
http://hdl.handle.net/10281/214533
http://hdl.handle.net/10281/214533
Autor:
Francesca Ceruti, Roberto Chierici, Alice Mazzucchelli, Bruno Godey, C Chiacchierini, Daniele Pederzoli
Despite the fact that social networking sites (SNSs) provide new opportunities for firms and brands, there is still a little understanding of how user-generated contents (UGC) and shopping-related research via Facebook (FB) affects brand loyalty inte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e4110c1cee3b55ec92f7661a0e70a96a
http://hdl.handle.net/10281/195647
http://hdl.handle.net/10281/195647
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.