Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"C Brick-Ghannam"'
Publikováno v:
Molecular Immunology. 31:675-681
Staphylococcus enterotoxins and toxic shock syndrome toxin-1 (TSST-1) are members of the family of staphylococcal exoproteins (SE) which bind specifically to HLA class II molecules and certain Vβ T cell receptor phenotypes. These bacterial products
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Analysis of intracellular localization of protein kinase C (PKC) in a lymphoblastoid B cell line shows that anti-human leucocyte antigen (HLA) class II antibodies induce an increase of cytosolic and membrane PKC activities. This phenomenon is both ti
Autor:
C, Brick-Ghannam, D, Charron
Publikováno v:
Bulletin du cancer. 80(9)
HLA class II antigens are involved in signal transduction in B lymphocytes. We have previously reported that the ligation of HLA class II antigens in B cells results in an increase of cytosolic and membrane PKC activity [3]. Unlike TPA, no translocat
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
The effect of prostaglandins and alpha-adrenergic agonists on arginine vasopressin-induced adenosine 3',5'-cyclic monophosphate (cAMP) production was investigated in microdissected rat and rabbit cortical collecting tubules (CCT) incubated in vitro.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.