Zobrazeno 1 - 10
of 186
pro vyhledávání: '"C, Wayman"'
Autor:
J. Peredo, C. Wayman, B. Whong, A. Thieme, L. R. Kline, S. Yadav, B. Eder, V. Lenske, D. Portillo, S. McCartney, J. Fitz, P. Oddo, J. Keppler, D. Hively, J. Bolten, G. McCarty, A. Lyon
Publikováno v:
The International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, Vol XLII-3-W11, Pp 125-130 (2020)
Winter cover crops have been shown to limit erosion and nutrient runoff from agricultural land. To promote their usage, the Maryland Department of Agriculture (MDA) subsidizes farmers who plant cover crops. Conventional verification of cover crop pla
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81bccd6a07f74ff795cee4cf5cf2c5d0
Publikováno v:
AERA Open, Vol 3 (2017)
Does data use make a difference in student achievement? Despite the field’s optimism on this matter, relatively few studies have attempted to quantify the effects of data use. These studies have often used the presence of a data use intervention (e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8bc369db5e0e42b2944fb8ab55c4d270
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jeffrey C. Wayman
This Special Issue includes works on linking data and learning, using student-assessment results, data mining, data decision making for teachers, identifying student's needs with technology and data use in urban high schools. The goals of the Journal
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 20, Iss 0 (2012)
In the present study, an examination is conducted in three school districts of how data are used to improve classroom practice. In doing so, we explore the effects that attitudes toward data, principal leadership, and computer data systems have on ho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d759624279c4dc2b8c725ba22727418
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching and Teacher Education. 60:413-424
In student-involved data use (SIDU), students are guided in the tracking and analysis of their own learning data. Research, however, is scarce when it comes to the outcomes of this practice as well as to the knowledge and skills teachers need to prod
Autor:
Jeffrey C. Wayman, Vincent Cho
Publikováno v:
Journal of School Leadership. 25:1203-1236
Despite the importance of computerization to data use, little is known about the work of a central office when it comes to preparing for and implementing computer data systems. This study illuminates such work by drawing upon interviews and observati