Zobrazeno 1 - 10
of 812
pro vyhledávání: '"C, Schweitzer"'
Autor:
Cara C. Schweitzer, Carolina A. Bonin, Christopher Magel, Thomas P. Hurst, Andrij Z. Horodysky
Publikováno v:
Frontiers in Marine Science, Vol 10 (2023)
MicroRNAs (miRNAs) are epigenetic markers with a key role in post-transcriptional gene regulation. Several studies have described the dysregulation of miRNAs in temperature and hypoxic stress responses of marine organisms, but their role in the respo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/debed65411e64912bedcb5dc6299f373
Publikováno v:
Journal of Paleontology, 1999 Jan 01. 73(1), 77-90.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1306746
Publikováno v:
Journal of Crustacean Biology, 1997 May 01. 17(2), 236-252.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1549274
Autor:
Cara C. Schweitzer, Bradley G. Stevens
Publikováno v:
PeerJ, Vol 7, p e7277 (2019)
Autogenic engineers (i.e., biogenic structure) add to habitat complexity by altering the environment by their own physical structures. The presence of autogenic engineers is correlated with increases in species abundance and biodiversity. Biogenic st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b5a0364444f45df89844145e2cb9f1c
Publikováno v:
Respiratory Medicine Case Reports, Vol 28, Iss , Pp - (2019)
Maternal infection during pregnancy by Chlamydia trachomatis (Chlamydia t.) can result in neonatal interstitial lung disease. It remains difficult for physicians to establish this diagnosis and to select the best treatment, as there is no recommendat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a175652142247649170737b6c0c195d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Perfectionnement en Pédiatrie. 5:3-13