Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"C, Ratzlaff"'
Autor:
M. Schweiger, Johannes Hirschberger, Martin Hossann, Gerhard Wess, Karin Troedson, C. Ratzlaff, Christine Baumgartner, K. Winger, R. Doerfelt, Andrea Meyer-Lindenberg, Lars H. Lindner, S. Baer, Michael Peller
Publikováno v:
Tierärztliche Praxis Ausgabe K: Kleintiere / Heimtiere.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American journal of veterinary research. 59(9)
To determine effect of 3 half-limb casts on bone strains recorded from the proximal phalanx (P-1) and third metacarpal bone (MCIII) of equine cadaver limbs, using a mechanical testing machine.12 equine cadaver limbs and 4 live horses.Bone strains wer
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian journal of sport sciences = Journal canadien des sciences du sport. 15(2)
The semitendinosus tendon has been used since 1980 by the senior author (J.P.M) to augment anterior cruciate ligament repair surgery in cases of acute rupture. There are two major criticisms of this technique: first, the semitendinosus tendon lacks a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harold C. Ratzlaff
Publikováno v:
Improving College and University Teaching. 28:81-84
Grading student achievement scores is too frequently haphazard. Little thought is given to a logical a d sound rationale for the awarding of grades. Too often grades are assigned so as to produce a "pleasing" and acceptable distribution. Take, for ex