Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"C, Purvis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jean M. Brechman, Scott C. Purvis
Publikováno v:
International Journal of Advertising. 34:366-381
An increasing body of research demonstrates that narrative-based communication can be effective in eliciting attitude change, especially when recipients become transported into the narrative. Using data from a national sample of viewers of Super Bowl
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. 54:454-468
The current study investigated the interactive relationship of social-media conversation and brand television advertising during the 2011 and 2012 U.S. National Football League Super Bowl championship games. The Super Bowl often is the most-watched y
Autor:
Heidi Kuzma, D. C. Purvis
Publikováno v:
Day 2 Wed, May 18, 2016.
Decline curve analysis has dominated reserve estimation techniques for decades. Ironically, the introduction and expansion of probabilistic calculation techniques largely by-passed these kind of calculations, but not for lack of effort. Much thought
Autor:
D. C. Purvis
Publikováno v:
Day 2 Wed, May 18, 2016.
Though it is the oldest and most common of the six engineering techniques for the determination of reserves, both the theory and practice of decline curves continue to suffer from widespread misunderstanding and lackluster implementation. Decline cur
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. 51:578-585
This study compared the ability of radio and television advertisements to generate emotional responses and engage consumers. It did so using advanced physiological methods that measure emotional activation in ways that do not require verbal responses
Publikováno v:
Heart, Lung and Circulation. 27:S155
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.