Zobrazeno 1 - 10
of 359
pro vyhledávání: '"C, Micheyl"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neuroscience. 91:133-138
It is well established that low-level broad band noise can elicit an amplitude decrease in evoked otoacoustic emissions recorded in the opposite ear. However, the influence of the temporal characteristics of the contralateral stimulus on this effect
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physiology & Behavior. 59:1-9
The present study has two aims: to define the visual attention effect on evoked otoacoustic emissions (EOAEs) found in several previous studies: a first experiment sought to determine the conditions necessary to produce such an effect, and found that
Publikováno v:
Brain and Cognition. 29:127-136
Simple loudness adaptation and crossed olivocochlear feedback were investigated-through the Tone Decay Test (TDT) and Transiently Evoked Otoacoustic Emission (TEOAE) recording, respectively-in a sample of normal-hearing subjects including both musici
Publikováno v:
Journal de Physique IV Proceedings
Journal de Physique IV Proceedings, EDP Sciences, 1994, 04 (C5), pp.C5-391-C5-394. ⟨10.1051/jp4:1994581⟩
Journal de Physique IV Proceedings, EDP Sciences, 1994, 04 (C5), pp.C5-391-C5-394. ⟨10.1051/jp4:1994581⟩
A low-frequency active anti-noise headset has been made, and tested on human ears with regard to hearing in noise. Psychoacoustic methods are used in order to quantify the improvement in audibility and intelligibility. Under low-frequency noise, a sp
Autor:
Ishizaka, Yuki1 (AUTHOR), Otsuka, Sho1,2 (AUTHOR) otsuka.s@chiba-u.jp, Nakagawa, Seiji1,2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/17/2024, Vol. 19 Issue 7, p1-19. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.