Zobrazeno 1 - 10
of 357
pro vyhledávání: '"C, Melanie"'
Autor:
Enikő Ladányi, Michaela Novakovic, Olivia A. Boorom, Allison S. Aaron, Alyssa C. Scartozzi, Daniel E. Gustavson, Rachana Nitin, Peter O. Bamikole, Chloe Vaughan, Elisa Kim Fromboluti, C. Melanie Schuele, Stephen M. Camarata, J. Devin McAuley, Reyna L. Gordon
Publikováno v:
Neurobiology of Language, Vol 4, Iss 1 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e95a37e82f014d1b987e10d630d043e4
Autor:
Alison Prahl, C. Melanie Schuele
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Obtaining valid assessments of language and literacy skills in children with Down syndrome (DS) presents a challenge as there is a paucity of information about the psychometrics of measures that are commonly used to measure listening and reading comp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4156d47523b44498be6d7b3fbb0c61e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. C., Melanie Baker
Publikováno v:
Taxation in Australia. Feb2023, Vol. 57 Issue 7, p403-415. 13p.
Publikováno v:
Language, Speech, and Hearing Services in Schools. 54:550-568
Purpose: We explore the extent to which speech-language pathologists (SLPs) are operating under assumptions about speech, language, and literacy that are not supported by evidence or are contradicted by evidence. Method: SLPs ( N = 106) marked the de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behav Anal Pract
Parents and caregivers of individuals with autism spectrum disorders (ASD) are faced with a vast array of treatment options, which vary greatly in evidence-based merits, and it is unclear what factors affect their final selections. Understanding the
Publikováno v:
Reading and Writing. 35:2155-2175
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups. 7:499-511
Purpose: In this tutorial, we describe the initiation and implementation of a recently developed PhD Student–Mediated Mentorship Model (PS-MMM) used within our lab. In a PS-MMM, PhD students mentor graduate and undergraduate students under the dire