Zobrazeno 1 - 10
of 755
pro vyhledávání: '"C, Longoni"'
Autor:
Barone, C. M.
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 1971 Sep 01. 94(9), 2241/2242-2243/2244.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23161478
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 1942 Jan 01. 67, 723/724-727/728.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23137662
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 1906 Jan 01. 31, 1511/1512-1515/1516.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23111610
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 1901 Jan 01. 26, 13/14-13/14.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23104648
Publikováno v:
Il Foro Italiano, 1881 Jan 01. 6, 235/236-235/236.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23087548
Autor:
Sebastián P. Ferreyra, Gabriel A. Cravero, Hugo C. Longoni, Juan F. López, Manuel F. Parada, Marcos S. Díaz
Publikováno v:
Tecnología y Ciencia, Iss 35, Pp 41-61 (2019)
En nuestro país, por lo general, las aulas han sido construidas sin considerar criterios acústicos, generando ambientes inadecuados para el proceso de enseñanza-aprendizaje. Ésta situación, interfiere tanto en el desempeño académico de los alu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15334bc1bd9e48d5bca2c82c67e9cfeb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hugo C. Longoni, Gabriel A. Cravero, Marcos S. Díaz, Manuel F. Parada, Sebastián P. Ferreyra, Juan F. López
Publikováno v:
Tecnología y Ciencia, Iss 35, Pp 41-61 (2019)
En nuestro país, por lo general, las aulas han sido construidas sin considerar criterios acústicos, generando ambientes inadecuados para el proceso de enseñanza-aprendizaje. Ésta situación, interfiere tanto en el desempeño académico de los alu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.