Zobrazeno 1 - 10
of 332
pro vyhledávání: '"C, Lawless"'
Publikováno v:
Frontiers in Nutrition, Vol 11 (2024)
IntroductionLanguage skills, such as the ability to understand words (receptive language), develop during infancy and are built through interactions with the environment, including eating. Exposure to complementary foods also begins in infancy and ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd4e0b636eb0442285c3a4e6707b3e07
Autor:
Kameron J Moding, Megan C Lawless, Catherine A Forestell, Katherine J Barrett, Susan L Johnson
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 19, Iss 7, p e0306490 (2024)
Iron and zinc are important nutrients during infancy, particularly for infants exclusively fed human milk at the beginning of complementary feeding (CF) from 6-12 months. The 1st Foods Study examined the ingredients and nutrient contents of commercia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c483efee5f34d4f8e5006ad3c7ae4db
Autor:
Allison L.B. Shapiro, Megan C. Lawless, Abigail Flesher, Kendal Lattanzi, Renee Charlifue-Smith, Susan L. Johnson
Publikováno v:
J Nutr Educ Behav
Language development, both what is understood (receptive language) and spoken (expressive language), is considered critical to a child's ability to understand and interact with their environment. However, little research has investigated the role chi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
‘Home Alone’ – Remote monitoring in lung disease.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The American Journal of the Medical Sciences. 365:S173-S174
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.