Zobrazeno 1 - 10
of 455
pro vyhledávání: '"C, Jaye"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
Abstract Background Challenge, sometimes perceived as stress, may be beneficial or detrimental to learning but the circumstances when it may be beneficial are not clear. This study looks at the association of challenge with perceived learning and how
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d1b3ec403d743738dd506b9c4c91d79
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Visual Impairment & Blindness. 116:546-551
Publikováno v:
Medical Teacher. 44:1051-1059
What makes something a stressor within clinical students' education is unclear. Medical students moving from a predominantly protected classroom environment to a situated-work environment provided an ideal transition point to explore the criteria tha
To gain insight into the world of rural veterinarians during the Mycoplasma bovis incursion within southern Aotearoa New Zealand by exploring their experiences during the incursion, and to understand the consequences, positive and negative, of these
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1b7ad2fbead64e4691bb9f5bf27c9b62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.