Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"C, Gere"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Beruben, Frédéric Lapostolle, Stephen W. Borron, Frédéric Adnet, M. Galinski, Claude Lapandry, F. Dallemagne, C. Gere
Publikováno v:
Annales Françaises d'Anesthésie et de Réanimation. 23:689-693
Resume Introduction. – Les chutes de grande hauteur constituent un mode de traumatisme severe frequent en milieu urbain. Pourtant, ce type de polytraumatisme est peu etudie. Objectif. – Decrire les caracteristiques cliniques initiales, les lesion
Autor:
C. Gere
Publikováno v:
Oxford Art Journal. 22:147-157
Autor:
C. Gere
Community Without Community in Digital Culture presents the view that our digital culture is determined not by greater connection, but by the separation and gap that is a necessary concomitant of our fundamental technicity.
Autor:
C GERE
Publikováno v:
Studies in History and Philosophy of Science Part C: Studies in History and Philosophy of Biological and Biomedical Sciences.
Autor:
F, Lapostolle, S W, Borron, C, Gere, F, Dallemagne, A, Beruben, C, Lapandry, M, Galinski, F, Adnet
Publikováno v:
Annales francaises d'anesthesie et de reanimation. 23(7)
Fall from height is a common cause of severe blunt urban trauma but this mechanism of trauma is poorly documented.To describe initial clinical parameters, injuries and outcome in patients victims of falls from height and to determinate clinical progn
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
School Science and Mathematics. 29:859-863