Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"C, Feige"'
Multisensory integration (MSI) is crucial for human communication and social interaction and has been investigated in healthy populations and neurodevelopmental disorders. However, the use of stimuli with high ecological validity is sparse, especiall
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::73107583c50c827c49dcc92f7a17b642
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2983015
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2983015
Autor:
D. Mund, C. Feige, Kai Zoschke, J. Wolf, Oswin Ehrmann, Michael Topper, F.-J. Schmuckle, Herbert Reichl
Publikováno v:
2007 Proceedings 57th Electronic Components and Technology Conference.
This work describes the integration of thin micro-structured glass layers into copper / benzocyclobutene (Cu/BCB) thin film multi layer. The glass, which is deposited by a low temperature PVD-PIAD process (physical vapor deposition with plasma ion as
Publikováno v:
Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie. 47(9)
The intention of this study was to analyze in how far a computer assisted training for brain damaged adults can be used for the practice with children. Healthy children of different ages were trained with this attention and concentration programme. T
Autor:
R. F. Weinlani, C. Feige
Publikováno v:
Berichte der deutschen chemischen Gesellschaft. 36:244-260
n/a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
C. Feige, H. Hartmann
Publikováno v:
Zeitschrift für Naturforschung A. 22:1286-1287
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.