Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"C, Deignan"'
Autor:
K.E. Åkesson, K. Ganda, C. Deignan, M.K. Oates, A. Volpert, K. Brooks, D. Lee, D.R. Dirschl, A.J. Singer
Publikováno v:
Osteoporosis International. 33:1659-1676
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
K E, Åkesson, K, Ganda, C, Deignan, M K, Oates, A, Volpert, K, Brooks, D, Lee, D R, Dirschl, A J, Singer
Publikováno v:
Osteoporosis international : a journal established as result of cooperation between the European Foundation for Osteoporosis and the National Osteoporosis Foundation of the USAReferences. 33(8)
Post-fracture care (PFC) programs evaluate and manage patients with a minimal trauma or fragility fracture to prevent subsequent fractures. We conducted a literature review to understand current trends in PFC publications, evaluate key characteristic
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Learning Disabilities. 2:509-519
An adaptation of Osgood's Generalized Behavioral Model has been used as a framework for diagnosis of learning disabilities and for coordination of remedial education. Application to case material illustrates the approach.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.