Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"C, Borradori Tolsa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lorena G.A. Freitas, Fanny Gimbert, R. Ha-Vinh Leuchter, C. Borradori Tolsa, Arnaud Merglen, Maria Chiara Liverani, J. De Albuquerque, Vanessa Siffredi, D. E. Meskaldji, Petra Susan Hüppi
ObjectivesThis randomised controlled trial (RCT) assesses the effectiveness of a Mindfulness-Based Intervention (MBI) in improving executive, behavioural and socio-emotional competences in very preterm young adolescents.Methods58 young adolescents ag
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e2942e909fb860faa8b05f3061fb1e09
https://doi.org/10.1101/2021.03.14.21253449
https://doi.org/10.1101/2021.03.14.21253449
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
C. Borradori Tolsa, Petra Susan Hüppi, Laura Gui, Serafeim Loukas, François Lazeyras, Djalel Eddine Meskaldji
Publikováno v:
NeuroImage (2018)
NeuroImage
NeuroImage
Premature birth has been associated with poor neurodevelopmental outcomes. However, the relation between such outcomes and brain growth in the neonatal period has not yet been fully elucidated. This study investigates longitudinal brain development b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.