Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"Bzowyckyj, Andrew"'
Autor:
Boyle, Cynthia J. a, Brown, Lawrence M. b, Bzowyckyj, Andrew S. c, Cannon, Bradley d, Chu, Angela e, Grice, Gloria R. f, Meyer, Susan M. g, Robinson, Evan T. h, Jackson, Adam i, ⁎
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education September 2023 87(9)
Autor:
Bzowyckyj, Andrew S. a, Blake, Elizabeth b, Crabtree, Brian c, Edwards, Krystal L. d, Franks, Amy M. e, Gonyeau, Michael f, Rospond, Raylene g, Turner, Kyle h, Gandhi, Nidhi i, Ragucci, Kelly i
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 November 2021 85(10)
Publikováno v:
In Research in Social and Administrative Pharmacy June 2019 15(6):650-655
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 May 2017 81(4)
Autor:
Janke, Kristin K. a, *, Nelson, Michael H. b, Bzowyckyj, Andrew S. c, Fuentes, David G. d, Rosenberg, Ettie e, DiCenzo, Robert f
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 25 February 2016 80(1)
Autor:
Bzowyckyj, Andrew1 bzowyckyj@pacificu.edu
Publikováno v:
Journal of Clinical Pharmacy & Therapeutics. Sep2020 Supplement S1, Vol. 45, p7-16. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bzowyckyj, Andrew S. *, *, Janke, Kristin K.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 12 March 2013 77(2)
Autor:
Bzowyckyj, Andrew S., Crabtree, Brian, Franson, Kari, Klepser, Donald, Okere, Arinzechukwu Nkemdirim, Poirier, Therese, Welch, Adam, Gandhi, Nidhi, Ragucci, Kelly
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
The 2019-2020 Academic Affairs Committee was charged with identifying promising practices in academic-practice partnerships and professional pharmacy organization initiatives that are accelerating the transformation of a workforce prepared to assume
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.