Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Byrne, Victoria"'
Publikováno v:
In Placenta December 2024 158:23-37
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Byrne, Victoria
People with learning disabilities (PWLD) are a vulnerable group who frequently experience exclusion within society generally, do not often participate in research, and are usually left out of citizenship theorising. Observing the position of PWLD thr
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.732936
Autor:
Byrne, Victoria.
Publikováno v:
Title page, contents and introduction only.
Thesis (B. Mus.(Hons.))--University of Adelaide, Dept. of Music Studies, 1997?
Errata sheet inserted inside back end paper. Includes bibliographical references (leaves 104-107).
Errata sheet inserted inside back end paper. Includes bibliographical references (leaves 104-107).
Autor:
Heslop, Pauline1 (AUTHOR) pauline.heslop@bristol.ac.uk, Byrne, Victoria1 (AUTHOR), Calkin, Rachel1 (AUTHOR), Huxor, Avon2 (AUTHOR), Sadoo, Annie3 (AUTHOR), Sullivan, Brian1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities. Nov2021, Vol. 34 Issue 6, p1630-1640. 11p.
Weather-related natural disasters are becoming an increasingly serious problem in the United States. As cities worldwide facing the growing risk of disaster, it is important to have measurable steps that can be taken to attempt to prevent and mitigat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2504362da6b6f7b4063a37613be2143d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities. Jan2016, Vol. 29 Issue 1, p46-57. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.