Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Byrne, Fintan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McPhilemy, Genevieve, Nabulsi, Leila, Kilmartin, Liam, O’Hora, Denis, O’Donoghue, Stefani, Tronchin, Giulia, Costello, Laura, Najt, Pablo, Ambati, Srinath, Neilsen, Gráinne, Creighton, Sarah, Byrne, Fintan, McLoughlin, James, McDonald, Colm, Hallahan, Brian, Cannon, Dara M.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry: Cognitive Neuroscience and Neuroimaging February 2020 5(2):152-162
Autor:
Kenney Joanne P.M., McPhilemy Genevieve, Scanlon Cathy, Najt Pablo, McInerney Shane, Arndt Sophia, Scherz Elisabeth, Byrne Fintan, Leemans Alexander, Jeurissen Ben, Hallahan Brian, McDonald Colm, Cannon Dara M.
Publikováno v:
Translational Neuroscience, Vol 8, Iss 1, Pp 117-126 (2017)
Verbal learning (VL) and fluency (VF) are prominent cognitive deficits in psychosis, of which the precise neuroanatomical contributions are not fully understood. We investigated the arcuate fasciculus (AF) and its associated cortical regions to ident
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3abb7e5720b948b0805d4446a308ca7c
Autor:
McPhilemy, Genevieve1,2 (AUTHOR) genevieve.mcphilemy@nuigalway.ie, Byrne, Fintan1 (AUTHOR), Waldron, Mairead2 (AUTHOR), Hibbeln, Joseph R.3 (AUTHOR), Davis, John4 (AUTHOR), McDonald, Colm1,2 (AUTHOR), Hallahan, Brian1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Bipolar Disorders. Nov2021, Vol. 23 Issue 7, p697-706. 10p. 2 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Kenney, Joanne, Anderson-Schmidt, Heike, Scanlon, Cathy, Arndt, Sophia, Scherz, Elisabeth, McInerney, Shane, McFarland, John, Byrne, Fintan, Ahmed, Mohamed, Donohoe, Gary, Hallahan, Brian, McDonald, Colm, Cannon, Dara M.
Publikováno v:
In Schizophrenia Research December 2015 169(1-3):101-108
Autor:
Rossiter, Amy, Byrne, Fintan, Wota, Anna Paulina, Nisar, Zafar, Ofuafor, Thomas, Murray, Ivan, Byrne, Charles, Hallahan, Brian
Publikováno v:
In Child Abuse & Neglect June 2015 44:36-45
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Irish Journal of Psychological Medicine; December 2013, Vol. 30 Issue: 4 p271-277, 7p