Zobrazeno 1 - 10
of 185
pro vyhledávání: '"Byrne, Elizabeth"'
Autor:
Lead Investigators, Astle, Duncan, Baker, Kate, Gathercole, Susan, Holmes, Joni, Kievit, Rogier, Manly, Tom, Team of Researchers and PhD Students, Akarca, Danyal, Bathelt, Joe, Bettencourt, Madalena, Bennett, Marc, Bignardi, Giacomo, Bishop, Sarah, Bottacin, Erica, Bridge, Lara, Brkic, Diandra, Bryant, Annie, Butterfield, Sally, Byrne, Elizabeth, Crickmore, Gemma, Dalmaijer, Edwin, Daly, Fanchea, Emery, Tina, Forde, Laura, Franckel, Grace, Furhmann, Delia, Gadie, Andrew, Gharooni, Sara, Guy, Jacalyn, Hawkins, Erin, Jaroslawska, Agnieszka, Joeghan, Sara, Johnson, Amy, Jones, Jonathan, Ianov-Vitanov, Rebeca, Iordanov, Christian, Mareva, Silvana, Martin, Jessica, Monaghan, Alicja, Ng-Cordell, Elise, O'Brien, Sinead, O'Leary, Cliodhna, Rennie, Joseph, Santangelo, Andrea, Simpson-Kent, Ivan, Siugzdaite, Roma, Smith, Tess, Uh, Stephani, Vedechkina, Maria, Woolgar, Francesca, Zdorovtsova, Natalia, Zhang, Mengya
Publikováno v:
In Cortex March 2024 172:204-221
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Byrne, Elizabeth Mary
Working memory training improves performance on trained and untrained working memory tasks, but there is little consistent evidence that these gains benefit everyday tasks that rely on working memory. Evidence has shown that transcranial electrical s
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.744940
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Annals of Emergency Medicine December 2022 80(6):566
Publikováno v:
Memory; Oct2024, Vol. 32 Issue 9, p1182-1198, 17p
Autor:
Byrne, Elizabeth.
Thesis (M. Sc.)--University of Toronto, 2007.
Source: Masters Abstracts International, Volume: 45-06, page: 3113.
Source: Masters Abstracts International, Volume: 45-06, page: 3113.
Autor:
Byrne, Elizabeth.
Project (M.A.) - Simon Fraser University, 2005.
Project (Dept. of History) / Simon Fraser University. Also issued in digital format and available on the World Wide Web.
Project (Dept. of History) / Simon Fraser University. Also issued in digital format and available on the World Wide Web.
Externí odkaz:
http://ir.lib.sfu.ca/handle/1892/2313