Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Byrne, Ani"'
Autor:
Byrne, Ani M.
Objective: To reach consensus on entry-to-practice natural health product (NHP)-related competency statements for Canadian pharmacy students. Methods: Four rounds of a modified Delphi method were conducted. Participants; pharmacy educators,and repres
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/18230
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 April 2010 74(3)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Byrne, Anita
Introduction: Effective pedagogical approaches within professional education, and specifically within midwifery, are fundamental to the provision of evidence-based, reflexive, life-long learners who win have the capacity to navigate dynamic contempor
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.705654
Autor:
Toupin April K; Department of Epidemiology and Community Medicine, Faculty of Medicine, University of Ottawa, Ottawa, Ontario, Canada. ktoupina@uottawa.ca, Moher D, Stinson J, Byrne A, White M, Boon H, Duffy CM, Rader T, Vohra S, Tugwell P
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2012; Vol. 7 (6), pp. e39611. Date of Electronic Publication: 2012 Jun 29.