Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Byers, Bill"'
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 4, Pp 391-411 (2021)
Static visual representations (VRs) of chemical structures are necessary for an understanding of chemical bonding, a topic which continues to lead to learning difficulties and misconceptions for many students. The efficacy and problems associated wit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/446ca326fc714d77ac228c8d4e8d03aa
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 2, Iss 1, Pp 401-420 (2019)
In a preceding publication (Tsaparlis, G., Pappa, E. T., & Byers, B. (2018). Teaching and learning chemical bonding: Research-based evidence for misconceptions and conceptual difficulties experienced by students in upper secondary schools and the eff
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b98ac4ddfcb4321ae0b6b29a45c6864
Autor:
Byers, Bill
Publikováno v:
Transactions of the American Mathematical Society, 1983 Apr 01. 276(2), 489-495.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1999062
Autor:
Byers, Bill
Publikováno v:
Proceedings of the American Mathematical Society, 1983 Oct 01. 89(2), 371-374.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2044934
Autor:
Byers, Bill
Publikováno v:
Chemical Engineering Progress; Oct2022, Vol. 118 Issue 10, p37-41, 5p
Publikováno v:
Chemistry Teacher International; 2020, Vol. 2 Issue 1, p1-14, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Byers, Bill
Publikováno v:
For the Learning of Mathematics, 1984 Feb 01. 4(1), 35-39.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40247843