Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Bye, Rosalind A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Occupational Therapy International. 8/23/2023, p1-15. 15p. 3 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Tulliani, Nikki1 (AUTHOR) N.Tulliani@westernsydney.edu.au, Bye, Rosalind1 (AUTHOR), Bissett, Michelle2 (AUTHOR), Coutts, Samantha1 (AUTHOR), Liu, Karen P. Y.1,3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Pilot & Feasibility Studies. 6/30/2023, Vol. 9 Issue 1, p1-15. 15p.
Publikováno v:
In Archives of Physical Medicine and Rehabilitation May 2019 100(5):956-979
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tang, Clarice, Thyer, Liz, Bye, Rosalind, Kenny, Belinda, Tulliani, Nikki, Peel, Nicole, Gordon, Rebecca, Penkala, Stefania, Tannous, Caterina, Sun, Yu-Ting, Dark, Leigha
Additional file 2. Selected illustrative quotes from student and staff focus groups.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::95e96b6498befe2999ec9d3fe87b635c
Autor:
Tang, Clarice, Thyer, Liz, Bye, Rosalind, Kenny, Belinda, Tulliani, Nikki, Peel, Nicole, Gordon, Rebecca, Penkala, Stefania, Tannous, Caterina, Sun, Yu-Ting, Dark, Leigha
Additional file 1. Selected illustrative quotes from the open-ended survey responses arranges in themes.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::459bbbff2ed8d254055ee81cf71cc763
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The objective of this scoping review is to understand the extent and type of evidence about preparing occupational therapy students for success in practice education. Evidence addressing the research question of “What prepares occupational therapy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2a822f0477d2b2c70dc4703c6fd5aa76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.